PR
Egy szervezet PR (public relatinons = közönségkapcsolatok) tevékenysége meghatározza a szervezetről kialakuló külső és belső képet egyaránt, emiatt hatással van a szervezet kifelé irányuló tevékenységének célpiac általi elfogadására, értékesíthetőségére, hasznosíthatóságára, hitelességére, valamint a belső kommunikáció révén a munkatársak munkavégzésére, és a szervezet iránt általuk kialakít attitűdökre is.

A PR tevékenység tehát igen fontos, komoly hatást gyakorol a szervezet működésére.
A PR tevékenységbe beletartozik
- marketing (online és offline eszközök, értékesítést támogató eszközök),
- sajtóban való megjelenés,
- kommunikáció az ügyfelekkel/vásárlókkal,
- kommunikáció a partnerekkel,
- belső céges kommunikáció.
A teljes PR tevékenység hatására alakul ki a szervezet brand-je, a szervezetről alakuló kép, amely piaci szerepére is hatással van.
A HRK csoport arra törekszik, hogy minden ügyfelét teljes körű PR tanácsadással segítse, ellátva akár a teljes PR tevékenységet vagy együttműködve a PR tevékenység valamely részét elvégző szolgáltató partnerekkel, illetve a szervezeten belüli munkatársakkal.
HRK Mentor csomagjaink részeként minden felmerülő kérdés PR aspektusát is megvizsgáljuk.
Tekintsd meg csomagajánlatainkat vagy kérd egyedi ajánlatunkat!